tirsdag den 18. september 2012
Hej allesammen!
I må meget undskylde at jeg ikke blogger så meget lige i tiden, men efter sommerferien har der været så meget andet, har haft fødselsdags og en del i familien har haft det. Så i er blevet snydt lidt, men har lidt en ide om, at begynde at video blogge, til jer der ude istedet.. Hvis det var en ide? Men det er op til jer.. Skal også nok lave en video om mine seneste køb osv. Og ligger også nogle billeder ind af mig og en veninde, som i måske også kommer til at møde, her på bloggen, nogle gange hvis i er heldig at hun vil være med, men det kræver nogle flere læser/se'er.. Så vær SØD at del bloggen på jeres Facebook/Twitter!! Det ville bare være fantastisk.
Hilsen Pernille!:-)<3<3
I må meget undskylde at jeg ikke blogger så meget lige i tiden, men efter sommerferien har der været så meget andet, har haft fødselsdags og en del i familien har haft det. Så i er blevet snydt lidt, men har lidt en ide om, at begynde at video blogge, til jer der ude istedet.. Hvis det var en ide? Men det er op til jer.. Skal også nok lave en video om mine seneste køb osv. Og ligger også nogle billeder ind af mig og en veninde, som i måske også kommer til at møde, her på bloggen, nogle gange hvis i er heldig at hun vil være med, men det kræver nogle flere læser/se'er.. Så vær SØD at del bloggen på jeres Facebook/Twitter!! Det ville bare være fantastisk.
Hilsen Pernille!:-)<3<3
onsdag den 25. juli 2012
torsdag den 12. juli 2012
Simone Severin Ingvartsen
Velkommen til Simone Severin Ingvartsen her på bloggen, håber at du kan lide den!:-*<3
Hej bloggen!
Det er nu ved at være lidt tid, siden at jeg sidst har skrevet, til jer her inde, men har virkelig haft mange ting, men det kommer aldrig til at ske igen, for nu har jeg gjort sårn, at jeg kan blogge, lige fra min IPhone og ud til alle jer dejlige læser, håber at i nyder sommerferien, selv om der ikke er så godt vejer, men vi har fri så det går vel nok, hygge til jer der ude. Knus fra jeres Pernille
lørdag den 24. marts 2012
Heeey bloggen....
Det er ved at være et stykke tid siden at vi har hørt noget fra mig nu, men det er alser fordi at jeg har været syg, men har været i skole, for det begyndte i torsdags, men jeg har fået en IPhone4 den fik jeg ionsdags, så kom mit simkort i torsdags, torsdag var jeg også ude at ride. Så fredag havde jeg fri fordi at jeg skulle til øjenlægen, men så skulle min mor ind og have en synsprøve, så tog vi også i Bilka og i alle de små butikker, og jeg fik en masse nye ting, blandt andet fik jeg, IPhone-covers i sort. 3 par jeans et par i karry favet nogle lyse og et par cream favet, 3 trøjer/toppe en i rød, oranges og en i en anden fave. så fik jeg det nye ViUnge blad, 4 hårprudikter fra L'Oréal Paris - Studio og en masse andre ting, så her idag mandag har jeg været med min veninde til stævne!:-)
mandag den 19. marts 2012
Nåhh folkens.....Så er det sq blevt mandag igen!, idag har jeg faktisk haft meget travlt. Iskolen skulle vi op på ØU (som er ungdomskolen) og se skuespil, det var rigtigt hyggeligt og meget godt, men min klasse nåde ikke at se det hele, for vi skulle hjem og have mattematik-test, så vi gik midt i det hele:-/. Da jeg så kom hjem fra skole, var min 'søde' mor i gang med at rydde op på mit værlse. (Hader virkelig når hun bare begynder at rydde op) nå men jeg gik da igang, jeg rider nomalt kl 16.oo om mandagen så er der ude ved 14.30 tiden, men fik ikke lov til at tage der ud idag, for jeg SKULLE jo rydde op! så det var den dag, nu sidder jeg bare og ser tv og hygger:-)
Pernille<3
torsdag den 15. marts 2012
mandag den 12. marts 2012
Åhhh, det var en dejlig dag idag, var nemlig ude at prøve ny hest idag!, det var bare så fedt og den var meget sød, og gallopede også på den, den har et ret sjovt navn (Laura), men den er sød og ret rolig måske bange for et par ting eller to, men den er sød og det er jo hovdesagen!!:-*
M.v.h Pernille<3
M.v.h Pernille<3
søndag den 11. marts 2012
Min weekendt
Nååh bloggen nu er jeg enlig kommet igang med at blogge, jeg har ikke helt fundet ud af det her i nu, men her i weekenden har jeg lavet en masse dejlige ting, fredag kom min veninde Anne, og hele min familie på min fars side, og skulle spise aftens mad hos os, mig og min veninde skulle sove sammen, og hyggede også hele dagen/aften og natten. Så om lørdagen var jeg med hende nede at ride, og prøvede også hendes hest Fonny, hedder den så. Og så her søndag har jeg bare hyggede med min familie!<3
Abonner på:
Opslag (Atom)