onsdag den 25. juli 2012

Åhh.. Det var da også på tide, at vi fik noget sol, så man komme på stranden, og ud i sommerhuset, til familien, har ikke lavet andet, her de sidste dage, det har virkelig været hyggeligt!:P<3 Go' sommer til i dejlige læsere!!<3

torsdag den 12. juli 2012


I har vel nok alle sammen set de fine perle headset folk laver? Den har jeg også lavet en del af, men ville så prøve noget nyt, sikkert ikke lige så fine, men jeg lavede bare, min helt egen denne gang... Måske kan i lide dem måske ikke, men forsøget lykkes næsten<3

Simone Severin Ingvartsen

Velkommen til Simone Severin Ingvartsen  her på bloggen, håber at du kan lide den!:-*<3
Hej bloggen!
Det er nu ved at være lidt tid, siden at jeg sidst har skrevet, til jer her inde, men har virkelig haft mange ting, men det kommer aldrig til at ske igen, for nu har jeg gjort sårn, at jeg kan blogge, lige fra min IPhone og ud til alle jer dejlige læser, håber at i nyder sommerferien, selv om der ikke er så godt vejer, men vi har fri så det går vel nok, hygge til jer der ude. Knus fra jeres Pernille