onsdag den 25. juli 2012
torsdag den 12. juli 2012
Simone Severin Ingvartsen
Velkommen til Simone Severin Ingvartsen her på bloggen, håber at du kan lide den!:-*<3
Hej bloggen!
Det er nu ved at være lidt tid, siden at jeg sidst har skrevet, til jer her inde, men har virkelig haft mange ting, men det kommer aldrig til at ske igen, for nu har jeg gjort sårn, at jeg kan blogge, lige fra min IPhone og ud til alle jer dejlige læser, håber at i nyder sommerferien, selv om der ikke er så godt vejer, men vi har fri så det går vel nok, hygge til jer der ude. Knus fra jeres Pernille
Abonner på:
Opslag (Atom)