torsdag den 12. juli 2012


I har vel nok alle sammen set de fine perle headset folk laver? Den har jeg også lavet en del af, men ville så prøve noget nyt, sikkert ikke lige så fine, men jeg lavede bare, min helt egen denne gang... Måske kan i lide dem måske ikke, men forsøget lykkes næsten<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar