tirsdag den 18. september 2012
Hej allesammen!
I må meget undskylde at jeg ikke blogger så meget lige i tiden, men efter sommerferien har der været så meget andet, har haft fødselsdags og en del i familien har haft det. Så i er blevet snydt lidt, men har lidt en ide om, at begynde at video blogge, til jer der ude istedet.. Hvis det var en ide? Men det er op til jer.. Skal også nok lave en video om mine seneste køb osv. Og ligger også nogle billeder ind af mig og en veninde, som i måske også kommer til at møde, her på bloggen, nogle gange hvis i er heldig at hun vil være med, men det kræver nogle flere læser/se'er.. Så vær SØD at del bloggen på jeres Facebook/Twitter!! Det ville bare være fantastisk.
Hilsen Pernille!:-)<3<3
I må meget undskylde at jeg ikke blogger så meget lige i tiden, men efter sommerferien har der været så meget andet, har haft fødselsdags og en del i familien har haft det. Så i er blevet snydt lidt, men har lidt en ide om, at begynde at video blogge, til jer der ude istedet.. Hvis det var en ide? Men det er op til jer.. Skal også nok lave en video om mine seneste køb osv. Og ligger også nogle billeder ind af mig og en veninde, som i måske også kommer til at møde, her på bloggen, nogle gange hvis i er heldig at hun vil være med, men det kræver nogle flere læser/se'er.. Så vær SØD at del bloggen på jeres Facebook/Twitter!! Det ville bare være fantastisk.
Hilsen Pernille!:-)<3<3
Abonner på:
Opslag (Atom)