Det er ved at være et stykke tid siden at vi har hørt noget fra mig nu, men det er alser fordi at jeg har været syg, men har været i skole, for det begyndte i torsdags, men jeg har fået en IPhone4 den fik jeg ionsdags, så kom mit simkort i torsdags, torsdag var jeg også ude at ride. Så fredag havde jeg fri fordi at jeg skulle til øjenlægen, men så skulle min mor ind og have en synsprøve, så tog vi også i Bilka og i alle de små butikker, og jeg fik en masse nye ting, blandt andet fik jeg, IPhone-covers i sort. 3 par jeans et par i karry favet nogle lyse og et par cream favet, 3 trøjer/toppe en i rød, oranges og en i en anden fave. så fik jeg det nye ViUnge blad, 4 hårprudikter fra L'Oréal Paris - Studio og en masse andre ting, så her idag mandag har jeg været med min veninde til stævne!:-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar